close


Letter To God



影片內容相關官網:LOST檔案(英)


嗯...不曉得為什麼會用這部影片搭Duncan的Letter To God~
應該是別人弄的吧?
不過還不錯就是了~


我還蠻喜歡這首歌的(不喜歡放上來作啥?)
旋律和歌詞都很有悲傷的Feel(泣

Letter To God

Artist: Duncan James
Album: Future Past
Year: 2006
Title: Letter To God 

Are you listening? 
你聽見我的祈禱嗎?
I'm shooting rubber bands up at the stars 
就像用橡皮筋射下星星只是我的妄想
Some days I just don't know where you are 
有時候我就是不知你身處何處
I'm feeling kind of lost down here
這總會讓我頓時覺得失落
I just had to call
我一定得告訴你呀 
I'm not trying to tell how to do your job 
不是要指揮你怎麼做才稱職
Seems like everyone forgot about love
但這世界好像都忘了如何愛 
I'm feeling kind of lost down here
這總會讓我頓時覺得失落 

Chours 

Tell me what does it mean
跟我說這代表什麼 
Are you receiving me?
你收到我的疑問了嗎? 
And if there's something that I forgot
如果我有任何不周的地方 
I'll put it down in a letter to god
To you 
我會寫下對你的懺悔書
祈求上天

Would you turn your back? 
你肯原諒我嗎?
Maybe we blew every chance we had
也許我們已蹉跎太多 
Is it so hard to keep this world on track?
想釐清這世界是這麼地難 
When we're standing in your way
我們總徘徊在十字路口

Repeat Chours

Sorry for all my mistakes 
原諒我的錯
I know it's hard to relate sometimes 
我知道有時我們之間
Between you and I 
總會有小插曲
Did we run out of time?
我們之間完了嗎? 

Chours 

Tell me what does it mean 
跟我說這代表什麼
Are you receiving me?
你收到我的疑問了嗎? 
And if there's something that I forgot
如果我有任何不周的地方 
I'll put it down in a letter to god
我會寫下對你的懺悔書 
And if there's something that I forgot
如果我有任何不周的地方 
I'll put it down in a letter to god

To you 
我會寫下對你的懺悔書 
祈求上天
arrow
arrow
    全站熱搜

    jubey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()